| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
miccom ~user

Dołączył: 22 Gru 2008 Wpisów: 13 Miasto: Tychy Kapela: PARTYBAND
|
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 10:23 Temat wpisu: Saksofony- tylko tutaj :D |
|
|
Witam serdecznie.
Gram na saksofonie od 7 lat, ciupię w zespole weselnym:D, w wolnych chwilach gram w kapelce blues-jazz.
Mieszkam w Tychach, mam 32 lata.
Pozdrawiam. miccom |
|
|
|
|
|
|
Winterstorm ~user

|
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 10:36 Temat wpisu: |
|
|
Zawsze chciałem się nauczyć grać na saksofonie Wg mnie świetny instrument, prawie tak fajny jak gitara  |
|
|
|
|
|
|
miccom ~user

|
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 11:07 Temat wpisu: |
|
|
Polecam ten instrument.
Unikalność użytkowników, nieprzeciętny klang i prestiż- to jest to co tygryski lubią najbardziej;/
Zapraszam do nauki gry na saksofonie.
ELITA
Pozdrawiam. miccom _________________ Gra na instrumencie jest sprawiedliwa. Ile się włoży, tyle się ma. Bez układów, pieniędzy, machlojek. A ile daje radości... Tylko czemu tak trudno się za nią zabrać? |
|
|
|
|
|
|
Adder ~user
|
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 11:16 Temat wpisu: |
|
|
Ja bylem jakis czas temu w sumie troche przypadkowo na jakims koncercie jazzowym i dopiero tam docenilem brzmienie tego instrumentu Wczesniej jakos nie bardzo ale warto bylo sie przekonać  |
|
|
|
|
|
|
miccom ~user

|
Wysłany: Pon Gru 22, 2008 11:54 Temat wpisu: |
|
|
Powiem tak Jazz jako rodzaj i ojciec każdego gatunku muzyki rozrywkowej jest trudnym gatunkiem, do którego każdy muzyk (niezależnie od instrumentu na którym gra) musi dojrzeć.
Jazz nie jest dla każdego co czyni go elitarnym rodzajem muzy.
Aby dojrzeć i nauczyć się słuchać do jazzu polecam najpierw smooth jazz, łagodny, poukładany i brzmiący.
Pozdrawiam. miccom
HOUK! _________________ Gra na instrumencie jest sprawiedliwa. Ile się włoży, tyle się ma. Bez układów, pieniędzy, machlojek. A ile daje radości... Tylko czemu tak trudno się za nią zabrać? |
|
|
|
|
|
|
Rudyy ~user
|