| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
RAFIK2 ~user
|
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 10:14 Temat wpisu: Programy muzyczne |
|
|
Witam, poszukuję jakiegoś dobrego programu muzycznego,najchętniej po polsku, który by zamieniał Mp3 lub pliki audio albo midi na zapis nutowy odtwarzającego utworu. Jak również programu do zapisywania własnych komponowanych nut.Proszę Was o pomoc, ponieważ jestem początkującym muzykiem po za umiejętnościa czytania i wygrywania na keybordzie nut nic więcej nie potrafię. Chciałbym się zająć własną kompozycją utworów i całą aranżacją muzyczną. Proszę pomóżcie mi. Pozdrawiam Rafał _________________ Zapraszam na moją stronkę http://chomikuj.pl/?page=15772 do pobrania sporo zapisów nutowych. Chętnie się wymienie nutami. |
|
|
|
|
|
|
Capricorn +Redaktor

Wysłany: Pią Paź 17, 2008 3:50 Temat wpisu: |
|
|
Spróbuj Magix Notation. Chyba są wersje polskojęzyczne. _________________ Oh Sacreblueee!!!! |
|
|
|
|
|
|
Juhas *Moderator

Dołączył: 20 Lut 2007 Wpisów: 982 Miasto: Łódź Kapela: Neurotic
|
Wysłany: Pią Paź 17, 2008 6:36 Temat wpisu: Re: Programy muzyczne |
|
|
| RAFIK2 napisało: | Witam, poszukuję jakiegoś dobrego programu muzycznego,najchętniej po polsku, który by zamieniał Mp3 lub pliki audio albo midi na zapis nutowy odtwarzającego utworu.
|
Stary, takie rzeczy to tylko w Erze(mp3 i audio) i to też tylko na zamówienie
Natomiast jeśli chodzi o midi, to właściwie chyba każdy program, który pozwala tworzyć ten format(na czele z guitar pro).
Poszukaj w necie pod hasłem edytor midi.
| Cytat: | | Jak również programu do zapisywania własnych komponowanych nut. |
To samo. _________________ Cóż to za impreza była, że się zebra urodziła? |
|
|
|
|
|
|
RAFIK2 ~user
|
Wysłany: Pią Paź 17, 2008 7:15 Temat wpisu: |
|
|
Dzięki za informacje Magix Notation zaczełem ściągać Pozdrawiam Rafał _________________ Zapraszam na moją stronkę http://chomikuj.pl/?page=15772 do pobrania sporo zapisów nutowych. Chętnie się wymienie nutami. |