| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Adachi ~user
|
Wysłany: Wto Paź 07, 2008 2:01 Temat wpisu: Moja gitara |
|
|
Witam was!
Jestem nowym użytkownikiem tego otóż Forum jak i nowym graczem...
Posiadam gitarkę basową firma FORCE ABT... Kupiłem ją za 800 zł
I chciałem się zapytać czy nie przepłaciłem i czy na początek ta gitara jest dla mnie dobra... Gra mi się na niej dobrze jest wygodna i wogóle...
Uczę się z nauczycielem nie jestem Samoukiem. Lekcje mam raz w tygodniu Gram gdzieś około 2-3 tygodnie.
Oto zdjęcie gitarki
 |
|
|
|
|
|
|
sledz +Redaktor

|
Wysłany: Wto Paź 07, 2008 3:10 Temat wpisu: |
|
|
Skoro "Gra mi się na niej dobrze jest wygodna i wogóle... " to jest dla Ciebie dobra. W czym problem? Skoro masz nauczyciela to niech on oceni* staranność wykonania, brzmienie i całokształt.
* Pamiętać należy, że gust niczym dupa jest. _________________
 |
|
|
|
|
|
|
Adachi ~user
|
Wysłany: Wto Paź 07, 2008 3:14 Temat wpisu: |
|
|
| On mi ją właśnie sprzedał i mówił że kupił ją za 2000 zł ... I mówi że jak dla mnie jest w sam raz. Mówi że niema w niej usterek bo niedawno dał ją do specjalisty... Czy ta firma jest dobra? Czy może gitara się zepsuje w zbyt szybkim czasie? |
|
|
|
|
|
|
sledz +Redaktor

|
Wysłany: Wto Paź 07, 2008 3:48 Temat wpisu: |
|
|