Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
Mikrofon i dmuchanie

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Wokal
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witcher959
~user

Wpisów: 3
WpisWysłany: Sob Paź 01, 2011 9:01    Temat wpisu: Mikrofon i dmuchanie  Zacytuj zaznaczone      

Cześć, mam pewien problem, nie wiem czy to dobry dział więc sorry jeśli zły ale mianowicie, przy nagrywaniu, mikrofonach itp jestem kompletnie zielony i mam takie pytanie, co zrobić aby nie było słychać dmuchania w mikrofon, bo nagrywam się a tam zamiast słów słychać dmuchanie tylko i nie wiem co z tym zrobić, słyszałem że można podobno ustawić gdzieś w opcjach tak aby po prostu tego dmuchania nie było słychać, szukałem w googlach ale nie mogłem znaleźć, dzięki za szybką odpowiedzi, pozdrawiam;)
Ogląda profil użytkownika   
Capricorn
+Redaktor

Wpisów: 236
Miasto: £ask
Solówki: 3
WpisWysłany: Sob Paź 01, 2011 9:15    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Musisz się wyposażyć w Pop filter zwany również popkillerem albo osłoną mikrofonową. To jest to kółko z pończochą które wyłapuje to pykanie jak śpiewasz albo gadasz. Dla ułatwienia dorzucę link
http://allegro.pl/pop-filter-oslona-mikrofonu-sm-proaudio-musicsklep-i1846510266.html

~user

WpisWysłany: Sob Paź 01, 2011 9:21    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

No a jak śpiewają na koncertach to jak to jest że śpiewają czyta pomimo tego że niektórzy mikrofon mają przy samych ustach albo i na ustach, i dźwięk jest czysty zupełnie
Capricorn
+Redaktor

Wpisów: 236
Miasto: £ask
Solówki: 3
WpisWysłany: Sob Paź 01, 2011 10:11    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

a jakiego używasz mikrofonu?
~user

WpisWysłany: Sob Paź 01, 2011 11:02    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

takiego najzwyklejszego na początek
http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/5240339/Trail/searchtext%3EMICROPHONE.htm
Juhas
*Moderator

Wpisów: 1002