|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
witcher959 ~user
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2011 9:01 Temat wpisu: Mikrofon i dmuchanie |
|
|
| Cześć, mam pewien problem, nie wiem czy to dobry dział więc sorry jeśli zły ale mianowicie, przy nagrywaniu, mikrofonach itp jestem kompletnie zielony i mam takie pytanie, co zrobić aby nie było słychać dmuchania w mikrofon, bo nagrywam się a tam zamiast słów słychać dmuchanie tylko i nie wiem co z tym zrobić, słyszałem że można podobno ustawić gdzieś w opcjach tak aby po prostu tego dmuchania nie było słychać, szukałem w googlach ale nie mogłem znaleźć, dzięki za szybką odpowiedzi, pozdrawiam;) |
|
|
|
|
|
|
Capricorn +Redaktor

|
|
|
|
witcher959 ~user
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2011 9:21 Temat wpisu: |
|
|
| No a jak śpiewają na koncertach to jak to jest że śpiewają czyta pomimo tego że niektórzy mikrofon mają przy samych ustach albo i na ustach, i dźwięk jest czysty zupełnie |
|
|
|
|
|
|
Capricorn +Redaktor

Wysłany: Sob Paź 01, 2011 10:11 Temat wpisu: |
|
|
a jakiego używasz mikrofonu? _________________ Oh Sacreblueee!!!! |
|
|
|
|
|
|
witcher959 ~user
|
|
|
|
|
Juhas *Moderator

Dołączył: 20 Lut 2007 Wpisów: 1002 Miasto: Łódź Kapela: Neurotic Solówki: -2 |
Wysłany: Nie Paź 02, 2011 12:29 Temat wpisu: |
|
|
To jakaś zabawka jest. Przede wszystkim - nagrywa sie mikrofonem pojemnościowym, a nie dynamicznym(osłonka i tak obowiązkowa). Po drugie na koncertach ludzie mają mikrofony, a nie zabaweczki. Po trzecie, jeśli już chcesz nagrywać dynamicznym, musisz pamiętać o kilku ważnych rzeczach:
1. Najpierw ustawiasz sobie odpowiednią głośność i odpowiednią odległość od mikrofonu. Ma to być jak najbardziej optymalne. Ciężko to zrobić samemu.