|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
yavi ~user

|
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 6:46 Temat wpisu: Jestem kobietą i chcę growlowac |
|
|
Wiem, że temat growlu już był, ale nie znalazłam tam tego o co mi chodziło.
Sprawa wygląda następująco:
Tak jak w opisie jestem kobietą, chcę growlowac. Z ćwiczeniami na przeponę nie mam problemu. Jeśli chodzi o śpiew trenuję głos od 11lat i operowanie przeponą mam ogarnięte w stopniu zaawansowanym. Znalazłam w internecie ćwiczenia na przeponę, oraz na powiększenie tonacji i nic poza tym. Większość tych ćwiczeń jest mi doskonale znanych, a porady kończyły się na czymś w stylu ,,a teraz growlujemy" JAK ja się pytam! Mężczyźni mają ułatwione zadanie z przyczyn znanych i nie muszę tego wyjaśniać, a kobieta? Wiem, że i my możemy growlowac, problem w tym, że tak jak napisałam, nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób wydobyć taki dźwięk. Wiem, że trzeba ,,ryczeć przeponą", ale nie ma u mnie tego charakterystycznego charkotu, jest to tylko czysty, mocny, niski dźwięk. All, the end i rób ku**a co chcesz =.=. Błagam poratujcie potrzebujących i ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, dajcie porady krok po kroku jak dla de*ila w jaki sposób wydobyć dźwięk growlu. Dodam na koniec, że nie jest to moje widzimisię, zaczynam brać się za karierę muzyczną i potrzebna mi będzie bardzo ta umiejętność. Wiem, ze tego się nie nauczę z dnia na dzień, ale bardzo, bardzo jest mi to potrzebne! _________________ yavisama |
|
|
|
|
|
|
Adiee ~user

|
Wysłany: Sro Gru 07, 2011 10:21 Temat wpisu: |
|
|
Nikt nie pomoże kobietą w growlowaniu? Boicie się konkurecnji?  _________________ "I nastał czas, że wylał hades!
I nie pomoże nic, gdy zmieszasz ropę z krwią"
~Hunter - T.E.L.I... |
|
|
|
|
|
|
Volfgar ~user

Dołączył: 21 Gru 2011 Wpisów: 16 Miasto: Brzeg Kapela: Frosthammer
|
Wysłany: Sro Gru 21, 2011 3:29 Temat wpisu: |
|
|
Jesteś kobietą - więc nie growluj ;D
A tak na poważnie: