| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
karbi11 ~user
|
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 5:00 Temat wpisu: Jak podłączyć keyboarda do komputera? |
|
|
Witam !!!!
Potrzebuje kogoś mądrego kto jest mi w stanie podpowiedzieć parę rzeczy w kwestii mojego keyboard-a, muszę przyznać że jestem w tym zielony. Posiadam CASIO CT-700 ( wejście MIDI aut/in ) i zwykłego laptopa ( bez portu gier ) tylko USB. Moje pytania to:
- jakim kablem spiąć kompa z klawiszami ??
- czy po podłączeniu będę mógł zapisywać to co zagram keyboard-em w postaci cyfrowego zapisu nutowego na komputerze ???
- czy mogę użyć programów np. takich jak "piano & keyboard workshop 2nd edition" który posiadam, do nauki gry przy użyciu keybord-a oczywiście !!!??? ( bo stukanie myszą w wirtualną klawiaturę odpada )
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Wszelkie inne rady również mile widziane.
Pozdrawiam Piter |
|
|
|
|
|
|
SadaM *Moderator

Dołączył: 02 Gru 2006 Wpisów: 778 Miasto: Zgierz Kapela: Northern Lights Solówki: 3 |
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 10:01 Temat wpisu: |
|
|