| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Klocusz_vmnt1 ~user

|
Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 4:40 Temat wpisu: |
|
|
| Mam takie pytanie. Jestem zielony jesli chodzi o obróbke dzwieku na laptopie i w ogole. Powiedzcie mi czy jak instaluje Asio4all, to musze odinstalowac jakies inne sterowniki dziwieku? Jak nim sie poslugiwac zeby czegos nie Spierdzielic? |
|
|
|
|
|
|
Capricorn +Redaktor

Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 8:57 Temat wpisu: |
|
|
Nic nie odinstalowuj. ASIO to raczej system wspomagania zarządzania dźwiękiem niż sterownik. Coś jak DirectX dla grafiki.
| Cytat: | | Jak nim sie poslugiwac zeby czegos nie Spierdzielic? |
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Jakiego programu chcesz używać który korzysta z ASIO ? _________________ Oh Sacreblueee!!!! |
|
|
|
|
|
|
Klocusz_vmnt1 ~user

|
Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 9:34 Temat wpisu: |
|
|
Chce zaisntalować to oczym ty pisałeś czyli amplitube Stwierdziłem ze muszę zaczą uczyć się nagrywać to co gram, żeby komponować własne aranże i czarcie riffy wprost z piekieł  |
|
|
|
|
|
|
Capricorn +Redaktor

Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 9:47 Temat wpisu: |
|
|
Jak zainstalujesz amplitube to asio4all bedzie razem z nim więc też się zainstaluje. Amplitube jest fajny jako symulator wzmacniaczy, racków, kostek itp. ale nie wiem czy uda Ci się coś nagrać bo tak ci obciąży procek że maszyna sie zawiesi. Do nagrywania użyj jakiegoś programu do nagrywania i edycji. Auacity darmowy. Ja używam music makera bo ma nawet fajny automat perkusyjny i jest dość prosty w obsłudze w porównaniu do flstudio czy cubase _________________ Oh Sacreblueee!!!! |
|
|
|
|
|
|
Klocusz_vmnt1 ~user

|
Wysłany: Nie Wrz 25, 2011 9:08 Temat wpisu: |
|
|
Pewnie bez Line 6 POD, albo tego typu innej zabawki się nie obejdzie prawda? Jak przy nagrywaniu, tak i przy zabawie wirtualnymi wzmacniaczami, kostkami etc. ??