Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
głupi problem

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Sprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
(( maRek ))
~user

Wpisów: 33
Miasto: Puck
Solówki: 1
WpisWysłany: Nie Cze 28, 2009 4:49    Temat wpisu: głupi problem  Zacytuj zaznaczone      

jestem początkującym muzykiem jeżeli chodzi o te sprzęty i mam pytanie: czy do wzmacniacza http://muzycznymarket.pl/product_info.php?cPath=25_30_31&products_id=160&osCsid=3511ddeddb1312c99f71b6339ea60cbc można podłączyć keyboard?? licze na wyrozumiałość ponieważ nie miałem jeszcze do czynienia z takimi rzeczami
Ogląda profil użytkownika   
Juhas
*Moderator

Wpisów: 982
Miasto: Łódź
Kapela: Neurotic
WpisWysłany: Nie Cze 28, 2009 7:23    Temat wpisu: Re: głupi problem  Zacytuj zaznaczone      

Wszystko można. Pytanie, jak to będzie brzmiało
Po drugie to jest 16W. Nie wiem, jakie są głośniki w klawiszach, ale podejrzewam, że niewiele słabsze. To się zastanów, czy Ci się to w ogóle opłaca.

+Redaktor

Wpisów: 232
Miasto: £ask
Solówki: 3
WpisWysłany: Nie Cze 28, 2009 9:18    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Keyboard można w zasadzie podłączyć do wszystkiego co ma wejście na jacka. Podłączysz go do każdego pieca bez problemu. Juhas ma racje, trochę słaby ten sprzęcik znalazłeś. Jak chcesz grać na próbach to zapomnij o tym piecu. Zacznij tak od 60 W wzwyż. Po drugie to wzmacniacz do gitary. Po co Ci overdrive do keyboardu? Poszukaj pieca dedykowanego do klawiszy.
~user

WpisWysłany: Pon Cze 29, 2009 7:38    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

dzięki za odpowieć tak wogóle to mam gitare i wzmacniacz LINE 6 Micro Spider, a chciałem coś taniego do klawiszy bo na tle gitary to słabo słychać , ale może zastonowie się nad tym http://www.rnr.pl/p7953.1478_peavey_kb_1_wzmacniacz_klawiszowy.html Smile

[ Dodano: Minutę temu ]