Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
filmil-YouTube

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Obróbka d¼więku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
(( maRek ))
~user

Wpisów: 33
Miasto: Puck
Solówki: 1
WpisWysłany: Wto Lis 16, 2010 5:45    Temat wpisu: filmil-YouTube  Zacytuj zaznaczone      

witam
zastanawiam się jak nagrać covera na klawiszach i gitarze,by były oba instrumenty na filmie( chodzi np. o takie coś http://www.youtube.com/watch?v=pmqqHjjgtCk ) więc takie moje pytanie jak to nagrać? osobno gitare i keyboard? ale co z dźwiękiem?ps. dysponuje aparatem cyfrowym, i jaki program potrzebuje? sorki ale jestem zielony

*Moderator

Wpisów: 1002
Miasto: Łódź
Kapela: Neurotic
Solówki: -2
WpisWysłany: Wto Lis 16, 2010 6:01    Temat wpisu: Re: filmil-YouTube  Zacytuj zaznaczone      

Programów jest wielu. Oczywiście masz dwa sposoby:
- teledysk
- nieteldysk.

Tzn. Sposób pierwszy:
Nagrywasz ścieżki w jakimś programie do nagrywania. To może być nawet Audacity, jeśli Cię zadowala. Potem przed kamerą udajesz, że grasz i robisz kilka takich filmików, potem łączysz je w odpowiedniej aplikacji(też to może być pewnie Windows Movie Maker, chociaż mam złe przeżycia. Może jakiś Pinnacle - programów jest wiele).

Drugi sposób - nagrywasz ścieżki jednocześnie nagrywając siebie. Wg mnie tu jest dwa razy więcej roboty, gdyż jak się walniesz, musisz usuwać dwa pliki zamiast jednego Smile

+Redaktor

Wpisów: 236
Miasto: £ask
Solówki: 3
WpisWysłany: Wto Lis 16, 2010 8:12    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone