| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
(( maRek )) ~user
Wysłany: Wto Lis 16, 2010 5:45 Temat wpisu: filmil-YouTube |
|
|
witam
zastanawiam się jak nagrać covera na klawiszach i gitarze,by były oba instrumenty na filmie( chodzi np. o takie coś http://www.youtube.com/watch?v=pmqqHjjgtCk ) więc takie moje pytanie jak to nagrać? osobno gitare i keyboard? ale co z dźwiękiem?ps. dysponuje aparatem cyfrowym, i jaki program potrzebuje? sorki ale jestem zielony  _________________ Metal up your ass. |
|
|
|
|
|
|
Juhas *Moderator

Dołączył: 20 Lut 2007 Wpisów: 1002 Miasto: Łódź Kapela: Neurotic Solówki: -2 |
Wysłany: Wto Lis 16, 2010 6:01 Temat wpisu: Re: filmil-YouTube |
|
|
Programów jest wielu. Oczywiście masz dwa sposoby:
- teledysk
- nieteldysk.
Tzn. Sposób pierwszy:
Nagrywasz ścieżki w jakimś programie do nagrywania. To może być nawet Audacity, jeśli Cię zadowala. Potem przed kamerą udajesz, że grasz i robisz kilka takich filmików, potem łączysz je w odpowiedniej aplikacji(też to może być pewnie Windows Movie Maker, chociaż mam złe przeżycia. Może jakiś Pinnacle - programów jest wiele).
Drugi sposób - nagrywasz ścieżki jednocześnie nagrywając siebie. Wg mnie tu jest dwa razy więcej roboty, gdyż jak się walniesz, musisz usuwać dwa pliki zamiast jednego  _________________ Cóż to za impreza była, że się zebra urodziła? |
|
|
|
|
|
|
Capricorn +Redaktor

Wysłany: Wto Lis 16, 2010 8:12 Temat wpisu: |
|
|
Ulead video studio. Zrób tak jak mówi Juchas czyli. Nagraj podkład a potem filmik do tego udając że grasz. Potem w programie wrzuć jeden plik z gitara potem drugi z klawiszami ale na innej ścieżce. Potem to sobie zmiksuj poprzesuwaj i już. Program jest dość prosty nie powinieneś mieć problemów. Windows movie maker to syf i wychodzą z niego kwadratowe filmiki więc nie polecam. _________________ Oh Sacreblueee!!!! |
|
|
|
|
|
|
(( maRek )) ~user
Wysłany: Pią Lis 26, 2010 5:52 Temat wpisu: |
|
|
dzięki wielkie