Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
elektryk + nowicjusz
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Gitara » Gitary
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheLastIdiot
~user

Wpisów: 7
WpisWysłany: Nie Paź 04, 2009 6:33    Temat wpisu: elektryk + nowicjusz  Zacytuj zaznaczone      

Otóż moim marzeniem zawsze było granie na gitarze elektrycznej. Zebrałem więc trochę funduszy i postanowiłem ową kupić. Oczywiście wraz z tą chwilą zaczynają się schody. Mam około 1000 zł i nie wiem jaka gitara będzie dobra dla początkującego. Nie mam żadnego doświadczenia w graniu na gitarze, więc liczę na waszą pomoc w dokonaniu wyboru. mam 15 lat i nie jestem zbyt dobrej budowy (~165-70 -.-'), więc najlepiej aby sprzęt mnie nie przeważył
Kiedy już się zdecyduje, trzeba będzie przejść się do jakiegoś sklepu i kupić wiosełko. Jakie sklepy polecacie w okolicy Gdañska i Elbląga?

Z góry dziękuję za pomoc.
Ogląda profil użytkownika   
SadaM
*Moderator

Wpisów: 839
Miasto: Zgierz/Łódź
Kapela: Northern Lights
Solówki: 2
WpisWysłany: Pon Paź 05, 2009 12:30    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Oj bracie...

Na tym forum wielu ludzi poruszalo juz ten temat i wiele moglbys sie dowiedziec z ich przeczytania lecz powiem szczerze ze rozumiem po czesci z jakiego powodu ludzie zakladaja te same tematy. Chcesz dokladnie konkretnej odpowiedzi dla wlasnej osoby wiec coz, bede dobry wujek z ameryki i wyloze Ci swoje smety
Wiec do przodu!!!

Na poczatku pragne pogratulowac marzenia