| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
fair2 ~user
|
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 10:16 Temat wpisu: Chce grac na basie - Ale nie mam pojecia co i jak. |
|
|
| Witam, chce nauczyc sie gry na basie. Dodam ze gry na basie sie chce nauczyc z powodu iz bardzo podoba mi sie brzmienie tej gitary. Wiem ze solowki Cliffa Burtona nie zagram predko, ale od czegos trzeba zaczac. Do rzeczy.. Chce zakupic sama gitare, lub zestaw basowy ( nie wiem co bardziej sie oplaca/ co polecacie ). Naprawde jestem zielony w grze na gitarze, wiec nawet sam nie chce wydawac duzo pieniedzy na profesjonalny sprzet, poniewaz nie wykorzystam jego mozliwosci. Nie mam okreslonej sumy, zaznaczam nie chce sprzetu z wysokiej polki, nie chce sporo wydawac, ( jestem studentem jesli cos to zmienia) ale tez nie chce kupic szmelcu. Jesli sie da to jak najtaniej, jak najlepiej ( ufam ze to mozliwe). |
|
|
|
|
|
|
cała w trawie ~user

|
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 7:27 Temat wpisu: |
|
|
może od akustyka zacznij..? _________________ Żyjmy długo i szczęśliwie póki nas ktoś nie zabije |
|
|
|
|
|
|
Grucha ~user
Dołączył: 18 Sty 2008 Wpisów: 38 Miasto: Łęczyca/Łódź Kapela: Constans Mortality
|
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 9:38 Temat wpisu: |
|
|
Co Ty mu radzisz?
Na nic doświadczenie z akustyka nie przyda mu sie w grze na basie (pomijam teorie). _________________ http://www.myspace.com/constansmortality |
|
|
|
|
|
|
fair2 ~user
|
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 9:42 Temat wpisu: |
|
|
| Panie i panowie, zapomnialem dopisac ze nie chce porad w stylu "klasyk rulezzz" czy inne rzeczy, chce sie nauczyc na basowej i dlatego jest taki temat watku. Bardzo prosze o porady zwiazane z postem 1. |
|
|
|
|
|
|
dredzik ~user

|
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 11:03 Temat wpisu: |
|
|
| cała w trawie napisało: | | może od akustyka zacznij..? |
Nie spamuj dziewczyno:P