Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
Chce grac na basie - Ale nie mam pojecia co i jak.

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Gitara Basowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fair2
~user

Wpisów: 7
WpisWysłany: Pią Wrz 26, 2008 10:16    Temat wpisu: Chce grac na basie - Ale nie mam pojecia co i jak.  Zacytuj zaznaczone      

Witam, chce nauczyc sie gry na basie. Dodam ze gry na basie sie chce nauczyc z powodu iz bardzo podoba mi sie brzmienie tej gitary. Wiem ze solowki Cliffa Burtona nie zagram predko, ale od czegos trzeba zaczac. Do rzeczy.. Chce zakupic sama gitare, lub zestaw basowy ( nie wiem co bardziej sie oplaca/ co polecacie ). Naprawde jestem zielony w grze na gitarze, wiec nawet sam nie chce wydawac duzo pieniedzy na profesjonalny sprzet, poniewaz nie wykorzystam jego mozliwosci. Nie mam okreslonej sumy, zaznaczam nie chce sprzetu z wysokiej polki, nie chce sporo wydawac, ( jestem studentem jesli cos to zmienia) ale tez nie chce kupic szmelcu. Jesli sie da to jak najtaniej, jak najlepiej ( ufam ze to mozliwe).
Ogląda profil użytkownika   
cała w trawie
~user

Wpisów: 184
Miasto: Koło
WpisWysłany: Sob Wrz 27, 2008 7:27    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

może od akustyka zacznij..?
~user

Wpisów: 38
Miasto: Łęczyca/Łódź
Kapela: Constans Mortality
WpisWysłany: Sob Wrz 27, 2008 9:38    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Co Ty mu radzisz?
Na nic doświadczenie z akustyka nie przyda mu sie w grze na basie (pomijam teorie).

~user

WpisWysłany: Sob Wrz 27, 2008 9:42    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Panie i panowie, zapomnialem dopisac ze nie chce porad w stylu "klasyk rulezzz" czy inne rzeczy, chce sie nauczyc na basowej i dlatego jest taki temat watku. Bardzo prosze o porady zwiazane z postem 1.
dredzik
~user

Wpisów: 53
WpisWysłany: Sob Wrz 27, 2008 11:03    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone