Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
Brak poczucia rytmu i trema silna.

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Wokal
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SELENA
~user

Wpisów: 2
Miasto: Lubelskie
WpisWysłany: Nie Lis 06, 2011 8:17    Temat wpisu: Brak poczucia rytmu i trema silna.  Zacytuj zaznaczone      

Jestem amatorka śpiewam solo, mam problem z rytmem, gdy śpiewam to wydaje mi się że nie słyszę muzyki,bardzo jestem zestresowana na scenie, poprostu lęk, trema mnie zżerają,jak wyjśc z tego pomóżcie proszę.
+Redaktor

Wpisów: 236
Miasto: £ask
Solówki: 3
WpisWysłany: Pon Lis 07, 2011 10:47    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Wydaje Ci się że nie słyszysz czy po prostu nie słyszysz. Jeśli to drugie to znaczy że dźwiękowiec dał dupy i odsłuchy działają nie tak jak potrzeba. Co do samej tremy to już psychologia. Musisz nabrać pewności siebie. Jeśli przekonasz samą siebie ze potrafisz śpiewać i robisz to dobrze to będzie Ci łatwiej przetrwać na scenie a z czasem trema będzie co raz mniejsza. Na scenie nie występujesz przed jakimś jury z mam talent, nikt Cie tam nie ocenia. Ludzie którzy przychodzą na koncert chcą posłuchać dobrej muzyki, chcą abyś przekazała im głosem emocję. Gdy jesteś na scenie to skup się na śpiewaniu a nie na tym czy wyjdzie dobrze czy się nie potknę a co ludzie pomyślą. Występowanie ma Cie uszczęśliwiać a nie wzbudzać paniczny strach.
Nie jestem psychologiem i możesz olać moje słowa ale kiedyś też bałem się sceny i w czasie koncertu nie mogłem się doczekać kiedy się skończy. Teraz uwielbiam grać i scena oraz granie dla ludzi którzy jarają się twoją muzyką daje mi takiego kopa że mógł bym to robić godzinami.
proponuje też poczytać ten artykuł może coś wniesie to zależy tylko od Ciebie. http://www.easyvoice.pl/psychologia-glosu/nasza-siostra-trema.html
Powodzenia!!

~user

Wpisów: 2
Miasto: Lubelskie