| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Devilsmind ~user
|
Wysłany: Nie Paź 09, 2011 10:03 Temat wpisu: Boss ds-2 - Problem |
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem początkującym gitarzystą i nowy na tym forum. Mam pewien problem od 2 dni z moim nowym (uzywanym) efektem boss ds-2. Kostka działała normalnie od momentu kiedy ją otrzymałem. Od 2 dni gdy próbuje zagrać na przesterze, Boss w ogóle nie reaguje i nie załącza efektu. Lampka w ogóle się nie zapala ani nie slychać pstryku, że przełącznik załapał. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może już miał podobny problem. Czy jest możliwa wymiana przełącznika??
P.S. Kostka zasilana bateria, praktycznie nie zużyta, nadal kopie w język  |
|
|
|
|
|
|
Capricorn +Redaktor

Wysłany: Nie Paź 09, 2011 10:18 Temat wpisu: |
|
|
Najpierw wymień baterię bo to że kopie w język nie oznacza że jest wystarczająco naładowana. Przełącznik można wymienić. Jeśli masz trochę pojęcia o lutowaniu to sam sobie poradzisz bez problemu. Potrzebny przełącznk znajdziesz na allegro. Radzę się wyposażyć w zasilacz bo się zrujnujesz grając na bateriach. _________________ Oh Sacreblueee!!!! |
|
|
|
|
|
|
Juhas *Moderator

Dołączył: 20 Lut 2007 Wpisów: 1002 Miasto: Łódź Kapela: Neurotic Solówki: -2 |
Wysłany: Nie Paź 09, 2011 12:42 Temat wpisu: |
|
|
| Capricorn napisało: | | Najpierw wymień baterię bo to że kopie w język nie oznacza że jest wystarczająco naładowana. Przełącznik można wymienić. Jeśli masz trochę pojęcia o lutowaniu to sam sobie poradzisz bez problemu. Potrzebny przełącznk znajdziesz na allegro. Radzę się wyposażyć w zasilacz bo się zrujnujesz grając na bateriach. |