Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
Bas + piec - na początek.
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Gitara Basowa » Basówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kevin
~user

Wpisów: 10
Miasto: Opoczno
WpisWysłany: Nie Lut 14, 2010 4:19    Temat wpisu: Bas + piec - na początek.  Zacytuj zaznaczone      

Witam Zamierzam kupić sobie bas i jakiś piec do tego. Niestety nie znam się zupełnie na tym Trochę poczytałem i dowiedziałem się, że dobrym wiosłem na początek będzie np. Cort bąd¼ np. Washburn. Chciałbym zapytać Was o radę w sprawie kupna zarówno basa jak i pieca. Koszt do ok. 1000 zł.

Myślałem nad takim czymś:
http://allegro.pl/item908954393_wspaniala_gitara_basowa_washburn_t_12_okazja.html

+ piec do tego:
http://allegro.pl/item908068043_wzmacniacz_do_gitary_basowej_ever_play_evb10.html

Co o tym sądzicie? Proszę o rady
Ogląda profil użytkownika   
SadaM
*Moderator

Wpisów: 839
Miasto: Zgierz/Łódź
Kapela: Northern Lights
Solówki: 2
WpisWysłany: Nie Lut 14, 2010 11:12    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Wiosło ujdzie jak za taką kasę ale wzmak to możesz z miejsca wyrzucić.
Kup używki za tą kasę. Kupisz lepszy sprzęt co pomoże CI się szybciej rozwijać. Tyle tego typu tematów było już na forum, że nie chce mi się pisać co i jak. Pisz na priv jak coś do kogoś z forum to dostanieśz indywidualne wskazówki. 3m się!!!

+Redaktor

Wpisów: 244
Miasto: Poznañ
WpisWysłany: Pon Lut 15, 2010 4:33    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Jeżeli piec ma być tylko i wyłącznie do gry w domu, to niech to będzie cokolwiek na głośniku basowym o średnicy co najmniej 10", ilość watów w przedziale 15-35 - poniżej może być za cicho, powyżej nie ma sensu, szkoda pieniędzy.