| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Miharu ~user
|
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 9:48 Temat wpisu: A do czego multiefekt? |
|
|
Witam, mam pewne pytania. Na początku zaznaczam, że jestem zielony w tym temacie, więc proszę o pomoc (i wyrozumiałość).
O co chodzi z multiefektami? tzn. czym się różnią od takiej kostki?
Czy multiefekt można w ogóle podłączyć do małego comba albo do wierzy? (dokładniej chodzi mi o BOSSa ME-20) |
|
|
|
|
|
|
sledz +Redaktor

|
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 10:15 Temat wpisu: |
|
|
Kostka = efekt. Multiefekt = multum kostek w jednym. Tanie multiefekty zwykle brzmią tandetnie w porównaniu do odpowiednich "pojedynczych" kostek za tę samą cenę. Za to masz możliwość zapamiętywania ustawieñ, przeglądu dziesiątek setek różnych brzmieñ, itd.
Owszem, można to podłączyć do pieca, a wręcz należy - przecież samo z siebie to nie zagra. _________________
 |
|
|
|
|
|
|
mazdah +Redaktor

Dołączył: 01 Gru 2006 Wpisów: 129 Miasto: Kalisz Kapela: The Removal Machine
|
Wysłany: Pon Lis 23, 2009 11:32 Temat wpisu: |
|
|
Multiefekt to fajna zabawka, dla kogoś kto "szuka" brzmienia i chce wypróbować dziesiątki różnych konfiguracji, żeby pó¼niej kupić odpowiedni sprzęt w kostkach. Można się pobawić, pokręcić, pokombinować i będzie się miało jako-takie pojęcie o zastosowaniu i brzmieniu poszczególnych efektów (np flanger, chorus, tremolo itp itd). Niestety - część efektów zabrzmi tandetnie, tyczy się to głównie przesterów Oczywiście nikt nie zabrania stosowania multi na scenie - jeśli tylko oferuje brzmienie, którego poszukujesz! _________________ www.basoofka.net
"If you play a wrong note, then shame on you, but if you play the wrong note twice, then you're playing jazz" |
|
|
|
|
|
|
Winterstorm ~user

|
Wysłany: Pon Lis 23, 2009 11:50 Temat wpisu: |
|
|
| Multiefekt najczęściej nie potrzebuje dodatkowe nagłośnienia, wystarczą słuchawki, więc jest dobrym rozwiązaniem do domu do ćwiczeñ. |
|
|
|
|
|
|
Juhas *Moderator